יום שבת, 24 בספטמבר 2011

כשהאקס לא מרפה




קבלתי לא מעט טלפונים בסיגנון "אתה חייב לעזור לי! אתה לא מבין מה אני עוברת! נפרדתי ממנו. עברו כבר חודשיים. הוא פשוט לא מרפה. הוא שולח לי סמסים על כמה שאני רעה, הוא מתקשר ומקלל אותי, הוא אפילו דיבר עם מישהו שיצאתי איתו ואמר לו שאני אפגע בו ושלא כדאי לו לצאת איתי". גברים פגועים מפרידה היא תופעה מוכרת ואני בטוח שרוב הקוראות פה מכירות את התופעה. לא מעט בנות נכנסות לתוך המערבולת הנוראית הזאת של גבר שלא מצליח להבריא מהפרידה. לפעמים הגברים עצמם הם אלה שיוזמים את הפרידה, אך כשהם עושים זאת בצער וכאב הם יכולים עדיין להיות קשים מאוד גם כאקסים.

אז למה בעצם זה קורה?
כמו שאמרתי קודם מדובר במצבים בהם הגבר יוצא פגוע מאוד ממערכת היחסים. מדובר בגברים עם ביטחון עצמי נמוך או אגו נפוח. הם לא מוכנים לקבל את העובדה שהקשר נגמר, הם היו רוצים שימשיך אך מכל מיני סיבות מבינים שזה לא יקרה. הם מחליפים את תשומת הלב החיובית שקיבלו מבת הזוג בתשומת לב שלילית, בתשומת לב של פחד, פגיעות, כאב ועצב. בדרך כלל הכאב של הפרידה מוחלף אצלם בכעס וצורך לנקום על כך שניתקה עמם את הקשר. העובדה שהשליטה על בת הזוג אבדה להם קשה להם יותר מכל והם מסים לשלוט עליה בדרכים שונות. מדובר בדרך כלל בגברים שמנסים למלא את החלל של חוסר הביטחון העצמי שלהם בשליטה. שליטה על כל דבר שקשור אליהם. על בת הזוג שלהם הם מרגישים צורך לשלוט יותר מכל דבר אחר. מבחינתם אם לא ישלטו עליה, הם יאבדו אותה. אלו גברים שבדרך כלל יהיו מאוד קנאים במערכת היחסים, יאסרו על האישה כל מיני דברים ולעתים אף קשרים עם ידידים מסוימים. כל הגברים הללו קורים לרוב מחוסר ביטחון קשה שממנו מגיעה התחושה שהם יכולים כל רגע לאבד את בת הזוג.

אוקיי, ואיך מתמודדים עם זה?
לחלקכן זה יהיה קל יותר ולחלקיכן זה יהיה קשה מאוד אבל הדרך היא לשחק אותה שזה לא מזיז לכן. אותם גברים ניזונים מהפחד שלכן, מהפגיעות שלכן ומהעלבון שלכן. אם תראו להם שלא משנה מה הוא יעשה, זה פשוט לא מזיז לכן הוא יבין שהוא חייב להמשיך הלאה ושהוא מבזבז את זמנו. זה לא הולך להיות קסם וברגע שתתנהגו כאילו זה לא מזיז לכן הוא ייעלם. זה ייקח זמן ואפילו ייעשה קשה יותר לאט לאט. כשהוא יראה שלא מזיז לכן הוא ינסה חזק יותר, הוא ינסה בנקודות רגישות. הוא ינסה להגיד לכן את הדברים שהכי פוגעים בכן. זה לא אומר שהוא באמת חושב כך, ממש לא. זה רק אומר שהוא מתחיל להתייאש ומוציא את כל הנשקים שיש לו. חלק מהדברים יהיו לכן קשים מאוד ולא תוכלו לעמוד בזה. אם אתן צריכות לבכות זה בסדר, אבל מול חברה טובה ולא מולו. מולו תהיו הכי חזקות שאתן יכולות. אחרי שהוא ינסה לפגוע בכן בכל דרך אפשרית ויבין שזה לא הולך הוא ימשיך הלאה.

אם אתן נמצאות במצב קשה, אתן לא יודעות מה לעשות, ניסיתן הכל וזה לא הלך- אתן מוזמנות לרשום לי כאן בתגובה או לפנות אליי באופן אישי למייל. אני אעשה מה שאוכל על מנת לעזור לכן במצב הלא פשוט הזה.

תודה לכל הקוראים. אהבתם? אנא שלחו תגובה וספרו לי על כך! =]

4 תגובות:

  1. וואוו תודה רבה! מאד עזר לי!

    השבמחק
  2. בבקשה, בכיף. :)

    תודה על התגובה!

    השבמחק
  3. עזרת מאוד! תודה!

    השבמחק
  4. תודה רבה לשניכם על התגובות! זה בהחלט מחדיר מוטיבציה. תודה רבה!

    השבמחק

תגובתכם חשובה לנו. תודה רבה.